پشتیبانی فروشگاه تک پلاسکو پاسخگوی سوالات شماست.
سبد خرید 0

سوالات متداول سوپر مارکت تک پلاسکو

سوالات متداول سوپر مارکت تک پلاسکو

برای ثبت سفارش می بایست ابتدا ثبت نام کرد سپس اقدام به خرید کرد.

برای ثبت نام در نوار بالای صفحه سمت راست بر روی  آدمک کلیک کنید

سپس گزینه ثبت نام را بزنید.

حالا شماره موبایل خود و اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید بعد از تکمیل برای شما پیامکی حاوی کد چهار رقمی ارسال می شود.کد را وارد کنید.تبریک میگم شما به خانواده تک پلاسکو پیوستید.حالا اقدام به خرید و تکمیل سبد خود کنید.

بله.ارسال کالا برای شما در مشهد برای اقلام سوپر مارکتی کاملا رایگان میباشد.(با در نظر گرفتن حداقل مبلغ سفارش)

برای استفاده از بن تخفیف بعد از خرید در قسمت سبد خرید

کد تخفیف خود را وارد کنید و دکمه بروزرسانی را بزنید تا مبلغ از حساب سبد خرید شما کسر گردد و نهایت لذت از خرید در فروشگاه تک پلاسکو بهرهمند شوید.

 

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما انجام خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش تک پلاسکو با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در بخش “تاریخچه خرید” می توانید مراحل پردازش سفارش خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز می توانید با اپراتورهای تک پلاسکو تماس بگیرید.

شما می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تک پلاسکو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا از طریق انتخاب “پرداخت در محل” می توانند به صورت نقدی و یا از طریق پرداخت با دستگاه خودپرداز سیار پرداخت خود را انجام دهند. 

شرایط مرجوعی کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده­اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی از طریق شماره تلفن 051-32577779 و یا 09153041939 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می­توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی  اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان  مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

 

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد

 

  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش­گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته ­بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
  • در صورت احراز همه شرایط مرجوعی نهایتا تا روز بعد از در­یافت سفارش امکان ارایه خواست مرجوعی وجود دارد. برای کالاهای یخچالی و فاسدشدنی این محدودیت در لحظه دریافت سفارش است.
  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده تک پلاسکو را داشته باشد.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  • هزینه مربوطه 10.000 هزار تومان می باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
  • فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود باشد.
  • حداقل بیش از 90% از محصول، در صورت خرابی می بایست در ظرف آن موجود باشد.
  •  

مراحل مرجوع نمودن کالا

  1. ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی  05132577779 و یا 09153041939
  2. بررسی درخواست توسط کارشناسان جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  3. تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  4. تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان  و بازگشت به فروشگاه
  5. بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  6.  در صورت تایید مرجوعی، وجه به مشتری باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در مدت 24 تا 48 ساعت ارسال خواهد شد.

در صورتی که وزن سبد خرید شما بیش از 5 کیلو گرم شود و امکان ارسال با شرکت پست نباشد با شرکت های باربری ارسال خواهد شد.(برای شهر بزرگ و مراکز استان ها)

اگر پاسخ سوالت رو پیدا نکردی از طریق فرم زیر با ما درمیان بگذار

برگشت به بالا